PROCEDURA DE ÎNREGISTRARE ÎN PLATFORMĂ

Prezenta procedură se aplică pentru toți operatorii economici care solicită eliberarea AVIZULUI TEHNIC FAVORABIL/SUPLIMENTULUI DE AVIZ TEHNIC FAVORABIL pentru echipamentele de marcat electronice fiscale.

Înregistrarea unui operator economic se va realiza utilizând platforma informatică pusă la dispoziție de ICI București, disponibilă la https://casedemarcat.ici.ro/ prin crearea unui cont client unde solicitantul va depune documentele (format pdf.) privind autenticitatea societății comerciale și documentele privind reprezentativitatea unei persoane fizice în cadrul societății comerciale.

Documentele transmise electronic trebuie să fie semnate cu certificat digital calificat înregistrat pentru CUI-ul operatorului economic care solicită avizarea sau cu orice tip de semnătură electronică recunoscută prin prevederi legale.

ICI București, prin reprezentanții săi vor verifica documentele înregistrate în contul clientului și printr-un e-mail transmis la adresa înregistrată vor confirma crearea contului sau vor solicita documente suplimentare edificatoare pentru înregistrarea solicitată.

După validarea contului, operatorul economic, pentru orice solicitare de eliberare AVIZ TEHNIC FAVORABIL sau SUPLIMENT DE AVIZ TEHNIC FAVORABIL, va utiliza contul conform procedurilor publicate în secțiunea PROCEDURI din platforma https://casedemarcat.ici.ro/.