PROCEDURA DE ȘTERGERE A UNUI CONT DIN PLATFORMĂ

Prezenta procedură se aplică pentru toți operatorilor economici care dețin conturi înregistrate în platforma https://casedemarcat.ici.ro/.

Solicitarea de ștergere a unui cont din platforma https://casedemarcat.ici.ro/ nu va fi luată în considerare decât dacă este realizată de către deținătorul contului de client care a solicitat înregistrarea și publicarea acestuia.

După completarea Anexei 2 la prezenta procedură aceasta va fi semnată digital (format pdf.) și transmisă la adresa de e-mail office.amef@ici.ro.

După procesarea solicitării de ștergere a contului deschis în platforma https://casedemarcat.ici.ro/, operatorul economic nu va mai putea solicita emiterea unui AVIZ TEHNIC FAVORABIL/SUPLIMENT DE AVIZ TEHNIC FAVORABIL decât după o nouă înregistrare a unui nou cont de utilizator.

În cazul desființării Societății Comerciale deținătoare a unui cont de client se va completa Anexa 2 cu specificația ȘTERGERE CONT CLIENT. Solicitarea va fi însoțită de documente justificative privind desființarea societății, caz în care vor fi șterse din baza de date a platformei toate solicitările de emitere a AVIZULUI TEHNIC FAVORABIL/SUPLIMENTULUI DE AVIZ TEHNIC FAVORABIL deținute de client.

Vă rugăm să consultaţi următorul document: