PROCEDURĂ DE MODIFICARE DATE DE IDENTIFICARE ALE UNUI CLIENT DIN PLATFORMĂ

Prezenta procedură se aplică pentru toți operatorii economici care dețin cont de autentificare în platforma https://casedemarcat.ici.ro/.

Solicitarea de modificare a datelor de identificare înscrise la crearea unui cont de client în cadrul platformei https://casedemarcat.ici.ro/ nu va fi luată în considerare decât dacă este făcută de către deținătorul contului de client.

După completarea Anexei 1 la prezenta procedură aceasta va fi semnată digital (format pdf.) și transmisă la adresa de e-mail office.amef@ici.ro.

Anexa 1 va fi însoțită de documente justificative privind modificările solicitate. Nu se acceptă modificări în contul de client deschis în platforma https://casedemarcat.ici.ro/ solicitate de o terță persoană juridică sau fizică în afara deținătorului contului.

După verificările făcute de către ICI București, prin reprezentanții săi, modificările solicitate vor fi realizate.

Vă rugăm să consultaţi următorul document: